Опис зображення на Плащаниці

Обличчя з Туринської Плащаниці - позитивне і негативне зображення

Обличчя з Туринської Плащаниці – позитивне і негативне зображення

Плащаниця – льняне полотно розмірами 4,36х1,1 м [1]. Спершу Плащаниця, ймовірно, була довшою приблизно на 30 см. Існує багато припущень і конкретні інформації про те, що невеликі кусочки відрізались як реліквії для церков та монастирів. Тканина жовтуватого кольору, зіткана ялинкою 2/1. Щільність переплетень тканини 34/100 мм. Тканина м’яка і легко складається. Вага близько 2,45 кг [2].

На Плащаниці зображений чоловік без одягу, весь, з голови до ніг, вкритий ранами, з яких стікає кров. На голові рани завдані шапочкою з колючок, зображення якої видиме на полотні. Рани на спині, сідницях, на задній частині ніг, грудній клітці та животі завдані маленькими гантелеподібними предметами. Рани на руках та ступнях свідчать про те, що людина, зображена на полотні, була розп’ятою. Немає сумнівів у тому, що зображено Ісуса Христа. Головний доказ, що це не інша людина – терновий вінок на голові. Питання у тому, яке походження цього зображення, як воно утворилось і звідки його особливості та певні розходження з загальноприйнятими зображеннями Ісуса.

У центральній частині Плащаниці, поміж обвугленими і пропаленими ділянками, проявляється відбиток людської фігури у повний зріст, симетрично розташувалися два відбитки – спереду і ззаду. Зображення не є контрасним, відмінність різних ділянок досягається різними відтінками слабкого коричневого кольору. Частини тіла, які повинні були бути ближчими до полотна при контакті, як от чоло, ніс, грудна клітка, передані темнішим відтінком. Інші частини менш яскраві, їх яскравість зменшується пропорційно віддаленості від тіла [3]. Зображення настільки слабке, що воно стає чітким з відстані біля семи метрів [4].

У деяких частинах – чоло, потилиця, зап’ястя, ступні і ліва частина грудної клітки чітко видніються плями, що відрізняються від решти тіла. Вони мають червонуватий колір, однорідний тон (на відміну від тіла), їхні контури чіткіші: вони не тьмяніють на краях[5]. Ці плями зображують кров, не можна визначити з першого погляду, чи це справжня кров, чи фарба.

 

[1] Len, roslina z ktore wykonano Calun (з книги Silviano Scannerini. Mirra, aloes, pylki i inne slady. Analiza botaniczna Calunu)// Calun Turynski (http://www.calun.org/strony/mirra/len.html), 22.11.00 (1997). – С.1 з 3

[2] Марінеллі Еммануела. Саван – Туринська Плащаниця / Пер. Завальнюк В.М. – Львів, 2002. – 184 с. – С. 10.

[3] The Holy Shroud// The Brotherhood of the Holy Shroud (http://www.di.unito.it/sindon/index3.htm), 07.11.99. – С.2 з 3.

[4] Allen Nicolas Peter. Is the Shroud of Turin the First Recorded Photograph?// Scientific and Historical Research apropos the Turin Srhoud (http://www.petech.ac.za/shroud/isthe.htm), 25.11.00, (1993). – С.1 з 13.

[5] The Holy Shroud// The Brotherhood of the Holy Shroud (http://www.di.unito.it/sindon/index3.htm), 07.11.99. – С.2 з 3

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

14 − 1 =